Heeft u een vraag over uw beleggingsverzekering? Of wilt u meer informatie? Wij helpen u graag.

Wilt u ons mailen?

U kunt een e-mail sturen naar beleggingsverzekering@centraalbeheer.nl.

Wilt u ons telefonisch spreken?

Geef aan wanneer wij u kunnen bellen. Of bel ons. Wij zijn bereikbaar op (055) 579 8047 van maandag tot en met vrijdag van 8.00 uur tot 17.30 uur. Wij helpen u graag.

Een klacht indienen bij ons

Wij willen u graag zo goed mogelijk van dienst zijn. Toch kan het zijn dat u wat anders verwacht van onze producten of van onze dienstverlening. Wilt u ons laten weten dat u niet tevreden bent? Laat ons uw klacht, maar ook andere opmerkingen of ideeën gerust weten. Dan doen wij ons best dit op te lossen. Want we vinden het erg belangrijk dat u tevreden bent.

Vul uw klacht in op de site van Centraal Beheer. Wij zorgen dan dat uw klacht bij de juiste persoon of afdeling terechtkomt. Maar u kunt uw klacht natuurlijk ook telefonisch bij ons kwijt.

Bent u niet tevreden over de manier waarop wij uw klacht behandelen?

Dan kunt u terecht bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD). Dit is een onafhankelijke stichting:

KiFiD
Postbus 93257
2509 AG DEN HAAG
070 333 89 99
www.kifid.nl

U kunt ook naar de rechter gaan

Vindt u de behandeling of uitkomst van de klacht niet goed? En wilt u geen gebruik maken van klachtenbemiddeling? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan een Nederlandse rechter. Behalve als wetgeving of internationale verdragen iets anders aangeven.